Visoka cena, ali i loš „tajming“, u vreme kada evropska prodaja automobila pada iz meseca u mesec, a krizi u automobilskoj industriji se ne nazire kraj, čine da je predviđena proizvodnja „fijata 500l“ previše optimistična. Jedan od najuticajnijih eksperata za istočnu Evropu Karl Tomas ocenio je da će „Fijat“ teško dostići najavljene cifre proizvodnje - od 120.000 do 180.000 automobila godišnje, počevši od 2013. godine. Potražnja na evropskom tržištu je slaba, a cena novog modela (13.500 evra za Srbiju, oko 16.000 za ostatak Evrope), teško da će motivisati kupce u istočnoj Evropi, što znači da se nade moraju polagati u rezultate u zapadnom delu kontinenta. Nedavno je ministar finansija Mlađan Dinkić zamolio „Fijat“ da se obaveze države prema ovom proizvođaču automobila odlože za 2013. godinu. Prodaja „fijata 500l“ u Srbiji, potvrđeno je „Novostima“ u FAS, počeće po planu, 22. septembra. Poslovna politika ove fabrike je da ne komentariše u javnosti pitanja internog karaktera u koja svakako spadaju i finansijski odnosi partnera „Fijata“ i Vlade Srbije.
Visoka cena, ali i loš „tajming“, u vreme kada evropska prodaja automobila pada iz meseca u mesec, a krizi u automobilskoj industriji se ne nazire kraj, čine da je predviđena proizvodnja „fijata 500l“ previše optimistična, tvrde italijanski stručnjaci iz ove grane industrije.
Jedan od najuticajnijih eksperata za istočnu Evropu Karl Tomas ocenio je da će „Fijat“ teško dostići najavljene cifre proizvodnje - od 120.000 do 180.000 automobila godišnje, počevši od 2013. godine.
- Potražnja na evropskom tržištu je slaba, a cena novog modela (13.500 evra za Srbiju, oko 16.000 za ostatak Evrope), teško da će motivisati kupce u istočnoj Evropi, što znači da se nade moraju polagati u rezultate u zapadnom delu kontinenta - tvrdi Tomas.
Nedavno je ministar finansija Mlađan Dinkić zamolio „Fijat“ da se obaveze države prema ovom proizvođaču automobila odlože za 2013. godinu.
Po planu
Prodaja „fijata 500l“ u Srbiji, potvrđeno je „Novostima“ u FAS, počeće po planu, 22. septembra. Poslovna politika ove fabrike je da ne komentariše u javnosti pitanja internog karaktera u koja svakako spadaju i finansijski odnosi partnera „Fijata“ i Vlade Srbije.